Politi til stede på hospital efter melding om knivstik

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Københavns Vestegns Politi er natten til lørdag til stede med flere patruljer på Herlev Hospital, efter en ung mand er blevet ‘indleveret’ med skader efter vold. Politiet undersøger blandt andet køretøjet, den unge mand er ankommet med. Flere patruljer og hundepatruljer arbejder samtidig på en vejstrækning i Ballerup, hvor gerningsstedet er.

Annonce
Annonce
Annonce