Færdselsuheld ved busholdeplads i Århus C

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To biler er onsdag eftermiddag kørt sammen ved rutebilstationen i Århus C.

Derfor er politiet rykket ud sammen med brandvæsnet, hvor man har flyttet de to biler, og beredskabet har sørget for at sprede ‘kattegrus’ ud ved uheldsstedet, så der ikke er nogen fare for trafikanterne.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce