Bilist påkører tavlevogn: Tæt kø former sig på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag aften er en skiltevogn blevet påkørt på Vestmotorvejen cirka 3 kilometer fra Borup i retning mod Køge.

LIGE NU LÆSER ANDRE: 44-ÅRIG AFGÅET VED DØDEN EFTER ALVORLIGT TRAFIKUHELD

Derfor er der lige nu spærret på stedet, og derfor er der en tæt på på strækningen. Der er ikke melding om, at nogen skulle være kommet til skade i forbindelse med uheldet.

Annonce
Annonce