Havareret lastbil spærrer det ene spor på E20 Fynske Motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen
Arkivfoto

Onsdag aften er et spor blevet spærret på Fynske Motorvej fra Middelfart mod Odense mellem Odense V <53> og Odense SV <52>.

Det højre spor spærret, da der står en havareret lastbil, som vejhjælp er i gang med at få hjulpet videre, så sporet igen kan blive farbart.

LIGE NU LÆSER ANDRE: CAMPINGVOGN ÆDT OP AF FLAMMER PÅ CAMPINGPLADS

Er du en af trafikanterne, der befinder sig på strækningen, er du velkommen til at sende os billeder på tip@presse-fotos.dk eller gennem Facebook Messenger.

Opdateres…

Annonce
Annonce
Annonce