Politi, brandvæsen og ambulance rykkede ud midt om natten til… kanelsnegl

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen
Arkivfoto

Brandvæsen, politi og ambulance måtte onsdag kl. 3.00 rykke ud til Dyssevej i Kongsted på Sydsjælland. Det viste sig at være til en kanelsnegl.

Kanelsneglen havde fået for lang en tur i mikrobølgeovnen med det resultat, at den udviklede røg.

Ifølge døgnrapporten for Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi var kanelsneglen totalt afsvedet.

Efter at have luftet gevaldigt ud i hjemmet lettede tågerne. Ingen kom til skade ved episoden

Annonce
Annonce
Annonce