Motorcyklist kører ind i parkeret bil: Kørt på skadestue

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En motorcyklist kørte tirsdag aften ind i en parkeret bil i landsbyen Høng på Vestsjælland.

“Der er tale om en eneulykke. Vi modtager anmeldelsen klokken 20.28. Vi mistænker, at der har været spiritus involveret,” siger vagtchefen ved Midt- og Vestsjællands Politi til presse-fotos.dk

“Foreløbig er han kørt til skadestuen på Slagelse Sygehus. Vi kender ikke hans tilstand.”

Annonce
Annonce
Annonce