Fyn: Mejetærsker i brand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskab Nordfyn er til aften blevet kaldt ud på en opgave, hvor en mejetærsker var brudt i brand.

Både Indsatsleder og brandvæsen var tilstede og fik hurtigt styr på situationen.

“Branden var heldigvis ikke nået for langt ud, da vi ankom og vi kunne klare opgaven på omkring en halv time”, siger Vagtcentralen hos Beredskab Nordfyn.

Annonce
Annonce
Annonce