Voldsomt færdselsuheld ved Ishøj – én person kørt til behandling på hospital

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag morgen er der sket et voldsomt solouheld på motorring 4, ved frakørsel 6, Ishøj stationsvej ved Ishøj.

En bil har påkørt autoværnet med høj fart, og er endt mellem de to vejbaner.
Føreren af køretøjet er med ambulance bragt til behandling på hospitalet.

På strækningen i nordgående retning, kan der opleves kø, da motorvejsstrækningen under redningsarbejdet var helt spærret.


Annonce
Annonce