Se de dejlige billeder: EM i kano og kajak i Silkeborg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

EM i kano og kajak kan næsten ikke få flottere ramme, for mesterskabet foregår i denne weekend på søerne i Silkeborg.

Sportsligt har der været succes, for fredag aften var der EM-guld i enerkajak til den lokale Mads Brandt Pedersen.

Men i det hele taget har det været et godt stævne, som billederne her også indikerer.

EM slutter søndag.

Annonce
Annonce