To biler i uheld i Brøndby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To biler stødte tirsdag aften sammen i Brøndbyøster.

Der er ingen personskade sket, men ambulance-personale tilså alligevel den ene person.

Politiet har været til stede, men ordensmagten forsvandt hurtigt igen.

Brandvæsenet har ryddet op efter uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce