Polsk fiskeskib gået på grund ved Nexø

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et polsk fiskeskib er gået på grund tæt på Nexø Havn.

Det skriver TV2 Bornholm.

Ifølge mediet gav Søfartsstyrelsen nogle fiskere ved Nexø Havn tilladelse til at forsøge at frigive skibet. Dog lykkedes det ikke fiskerne at få flyttet skibet.

Bornholms Politi vil derfor forsøge at få tømt skibets last og derefter trække skibet ind.

Annonce
Annonce
Annonce