Brandvæsen og ambulance til stede ved kemikalieudslip

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsen, ambulance og indsatsleder er torsdag aften til stede ved Novo Nordisk i Hillerød, hvor der er anmeldt et kemikalieudslip. En person skulle ifølge oplysninger på stedet, være indbragt til kontrol på hospitalet.

Annonce
Annonce
Annonce