Voldsom ulykke – bil landet i å

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er torsdag eftermiddag blevet totalskadet efter en voldsom ulykke på Vellerupvej ved Skibby. Ved ulykken landede bilen i en å, og måtte trækkes op af en kranbil. Det er uvist om der er kommet personer til skade i forbindelse med ulykken.

Annonce
Annonce
Annonce