Melding om brand i lejlighedskompleks

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskab Øst modtog mandag aften melding om brand i en lejlighed på Skovbrynet i Lyngby.

Tre brandbiler og en indsatsleder rykkede derfor ud til lejlighedskomplekset.

Det er endnu uvist, hvorvidt der reelt var brand på adressen, eller om det var en falsk alarm.

Annonce
Annonce
Annonce