Færdselsuheld i Rudkøbing

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To biler er mandag eftermiddag kørt galt i krydset ved Nørrebro og Ringvejen i Rudkøbing.

Fyns Beredskab, politi og ambulance er til stede i krydset.

Det er på nuværende tidspunkt uvist, om der er sket nogen personskade ved sammenstødet.

Annonce
Annonce
Annonce