Melding om brand i Vissenbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskabet modtog fredag eftermiddag melding om brand på Østergade i Vissenbjerg.

De rykkede derfor ud til adressen, hvor de foretog et eftersyn af stedet.

Beredskabet kunne dog hurtigt konstatere, at der ikke var brand.

Annonce
Annonce
Annonce