Knivstikkeri i Slangerup: To personer hastet til Riget

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et knivstikkeri har fredag aften fundet sted på Kongensgade i Slangerup.

Nordsjællands Politi oplyser til B.T. at to personer er blevet stukket ned på stedet og er blevet hastet til Rigshospitalet for behandling. De to tilskadekomne er dog angiveligt i stabil tilstand.

I forbindelse med knivstikkeriet er Nordsjællands Politi til stede på stedet, hvor de undersøger sagen.

Annonce
Annonce
Annonce