Træ væltet ned i bygning ved siden af Den gamle by

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet samt politi er lørdag eftermiddag til stede ved Den gamle by i Aarhus, hvor et træ er væltet ned i en bygning.
Oprydningsarbejdet er i gang.

Annonce
Annonce
Annonce