Alvorlig ulykke – unge satte ild til spritdispenser

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi og redningsmandskab måtte sent fredag aften rykke ud til Kgs. Nytorvs metro, hvor nogle unge havde sat ild til en spritdispenser, som efterfølgende eksploderede.
En person blev forbrændt og måtte have lægehjælp og blev kørt på hospitalet til behandling.

Annonce
Annonce
Annonce