Ild i bil på Nørrebro i København

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til lørdag blev Hovedstadens Beredskab sendt til slukning af overtændt personbil under Bispeengbuen i København.

Annonce
Annonce
Annonce