Ild i bil på Esbjergmotorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Til bilisterne der kører på Esbjerg motorvejen mellem Vejen og Kolding skal der gøres opmærksom på at der holder en bil i nødsporet.
Redningsmandskabet er på stedet og slukningsarbejdet i gang.

Annonce
Annonce