Person påkørt af taxa i Brøndby natten til lørdag

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En person er natten til lørdag blevet påkørt af en taxa på Roskildevejen i Brøndby. Politi og redning var talstærkt til stede og vejen var under oprydnings og redningsarbejdet spærret.
Mindst én person er blevet kørt til tjek på hospitalet.

Annonce
Annonce