Bil brændt af på Nørrebro

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi og brandvæsen blev natten til søndag kaldt til Nørrebro i København, hvor en bil stod og brændte.
På Nannasgade tæt ved den sorte plads, var en personbil i flammer da brandvæsenet kom frem.
Branden blev hurtigt slukket, inden den bredte sig til nært holdende køretøjer.

Annonce
Annonce
Annonce