Et trafikuheld på Sydmotorvejen skaber torsdag eftermiddag kø for bilister i sydgående retning.
Uheldet er sket kort før afkørsel 38 ved Tappernøje, hvor venstre spor er blevet spærret.
Ifølge P4 Trafik er redningsmandskab fremme på stedet, mens flere biler holder i nødsporet i forbindelse med hændelsen.
(Artiklen fortsætter under billederne)


Trafikken passerer i øjeblikket forbi uheldsstedet via de øvrige spor, men der er opstået voksende kø på strækningen.
Det er endnu ikke oplyst, hvor mange køretøjer der er involveret, eller om nogen er kommet til skade.
Bilister i området opfordres til at sætte farten ned og være opmærksomme på redningsarbejdet.
“Derudover er der nu også en lastbil, som skaber kø og hårde opbremsninger på grund af ting der flagre fra ladet af og tingene har rokket sig løst og holder nu og spærre det højre spor mens han spænder tingene fast,” fortæller Presse-fotos.dks udsendte på stedet.
