VIDEO: Uheld på Motorring 3 gav kø

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et uheld på Motorring 3 ved afkørsel 7 på Jægersborgvej ved Lyngby retning betød, at to spor var spærret efter uheldet, hvilket gav kø på stedet.

Alle spor er dog igen farbare kort før klokken 18 onsdag aften.

Uheldet skete i højre spor og oprydningsarbejdet var grunden til, at to af sporene var spærret i noget tid.

Til Presse-fotos.dk oplyser Nordsjællands Politi, at ingen personer er kommet til skade.

– Ingen personer er kommet til skade, og vi er nu ved at undersøge, hvad der præcis er sket derude, siger Mikkel Lyberg, som er vagtchef ved Nordsjællands Politi.

Annonce
Annonce
Annonce