Udrykning efter melding om bygningsbrand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er mandag aften til stede på Niels Bohrs Vej i Låsby, som ligger i Østjylland.

Det skriver Østjyllands Brandvæsen på Twitter.

Brandvæsnet oplyser, at de er fremme på stedet og har branden under kontrol,

Branden er opstået i et ventilationsanlæg uden på bygningen.

Der ingen meldinger om tilskadekomne i forbindelse med branden.

Annonce
Annonce
Annonce