To anholdte efter lokalbrag i Superligaen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To personer blev anholdt efter fredagens Superligakamp mellem Viborg og FC Midtjylland.

“Den ene blev anholdt for overtrædelse af maskeringsforbuddet, mens den anden blev anholdt for brug af fyrværkeri. Men det var i småtingsafdelingen. De to holds fans skal have stor ros for deres opførsel. Det var en stille og rolig aften for os,” siger vagtchef hos Midt- og Vestjyllands Politi, Ole Vanghøj, til presse-fotos.dk

LÆS OGSÅ: Inden Superliga-kamp mellem ærkerivaler: Politiet mødt talstærkt op

Selve fodboldkampen sluttede 2-2, og dermed ligger begge hold stadig i midterfeltet i Superligaen.

Annonce
Annonce
Annonce