Se de dejlige billeder: Slotssø-Stafet løb af stablen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag aften løb motionsløbet Slotssøstafetten af stablen i Kolding.

Du kan se nogle dejlige billeder fra løbet her på siden.

Annonce
Annonce