Personbil kørte ind i parkeret bil i Helsingør

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En personbil kørte fredag eftermiddag ind i en parkeret bil på Rosenkildevej i Helsingør.

“Der er ingen personskade sket. Vi fik ellers rekvireret en ambulance, men der blev ikke brug for hverken bil eller medarbejdere,” fortæller den presseansvarlige for Nordsjællands Politi til presse-fotos.dk

“Til gengæld rekvirerede vi en brandbil, fordi der kom væsker på kørebanen efter sammenstødet,” fortæller den presseansvarlige.

Brandbilen er færdig med oprydningsarbejdet.

“Bilen er desuden kørt ind til siden, og trafikken glider som normalt,” siger han.

Annonce
Annonce
Annonce