Oliespild i Slagelse

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Slagelse Brand og Redning rykkede onsdag aften ud til en parkeringsplads i Langes Gård i Slagelse, hvor et større område var blevet ramt af et større oliespild.

Folkene fra Slagelse Brand og Redning lagde grus i hele det berørte område og forlod efterfølgende stedet efter endt oprydning.

Det er ikke oplyst, hvad årsagen til oliespildet på stedet skyldes.

Annonce
Annonce
Annonce