Motorvejsuheld: Biler kørt i nødsporet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er lørdag eftermiddag sket et nyt uheld på Fynske Motorvej omkring Odense.

De involverede bilister er kørt ind i nødsporet, så det er muligt for trafikken at passere.

Der skete også ved middagstid et uheld på Fynske Motorvej, som gav op til en halv times længere rejsetid. Det kan du læse mere om ved at klikke HER.

Annonce
Annonce
Annonce