Bilist rammer kvindelig cyklist i København: Hun er i kritisk tilstand!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er mandag omkring middagstid sket et færdselsuheld på Sydhavnsgade i København, hvor en bilist har ramt en cyklist, der efterfølgende måtte på hospitalet.

“Der er tale om en kvindelig cyklist på 31 år. Vi har fået melding om, at hun er i kritisk tilstand. De pårørende er underrettede,” siger vagtchef hos Københavns Politi, Dyre Sønnicksen, til presse-fotos.dk

Politiet var også på et tidspunkt til stede med hundepatruljer på ulykkesstedet.

“Det skyldtes, at vi havde fået en melding om, at der var smidt en genstand. Men det lykkedes ikke at finde noget, og undersøgelserne i området er afsluttede,” siger vagtchefen.

Området var kortvarigt afspærret på grund af uheldet, men der er åbnet for trafikken igen.

Annonce
Annonce