Metroen holder stille

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen
Foto: Søren Hytting / Metroselskabet.

Mandag formiddag er der problemer med metroen. Det betyder, at der ikke er tog mellem Øresund og Christianshavn.

Det oplyser P4 Trafik på twitter.

Der arbejdes på at få løst de tekniske problemer, men der er endnu ingen tidshorisont for, hvornår togene begynder at køre igen.

Annonce
Annonce