Melding om brand i bygning på Bosted

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag aften indløb der en melding om brand på et bosted på Nødebovej i Fredensborg. Brandvæsnet var hurtigt fremme på stedet hvor det viste sig at være ild i en hæk udenfor.
Branden blev hurtigt slukket og brandvæsnet kunne derefter returnere til stationen.

Annonce
Annonce
Annonce