Mand ramt af tog: Nyt om hans tilstand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag aften er en mand blevet ramt af et tog på Thisted Station, hvorefter han er kommet alvorligt til skade. Redningsmandskabet kæmpede i lang tid for at redde mandens liv, men uden held.

Manden er afgået ved døden.

Det fortæller vagtchefen ved Midt- og Vestjyllands Politi til Presse-fotos.dk.

“Der blev givet livsreddende førstehjælp på stedet, men han overlevede ikke”, lyder det fra vagtchefen.

De pårørende er underrettet.

Grundet uheldet er alt togtrafik nu indstillet. Vagtchefen fortæller til Presse-Fotos.dk, at man vil være tilstede i en times tid, hvor der vil blive foretaget flere undersøgelser. Lige nu kender man ikke til det fremtidige forløb.

MAND RAMT AF TOG: NYT OM HANS TILSTAND

Annonce
Annonce