Køkaos på Storebæltsbroen efter lukning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag aften måtte alle trafikanter på hver side af Storebæltsbroen vente til at komme over. Broen har været lukket i 45 minutter for at omlægge dobbeltrettet trafik.

Der er netop blevet åbnet op for trafikken, men trafikanter skal regne med forlænget rejsetid, da der er kø i begge retninger.

LIGE NU LÆSER ANDRE: BRANDVÆSNET ANKOMMET TIL BRAND I HUS

Sund & Bælt skriver følgende på sin hjemmeside:

“Vi lukker broen i 45 min. for at omlægge til dobbeltrettet trafik. Lukningen er kl. 20.00-20.45.
Efter denne lukning vil der være dobbeltrettet trafik, 80 km/t og ingen overhaling frem til kl. 05.00 fredag d. 26. maj”.

Annonce
Annonce