Ild i askebæger

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der opstod tirsdag aften ild i et askebæger på tredje sal på Ingemannsvej i Slagelse.

Det lykkedes dog for beboerne selv at slukke ilden, inden brandvæsenet kom til adressen.

Der skete ingen personskade.

Annonce
Annonce
Annonce