Helt i sort: Strømmen gik i 30 minutter

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Borgere på det nordlige Fyn måtte en del af lørdag aften undvære strøm.

Det drejer sig om området Næsbyhoved-Broby og Søndersø.

Strømmen kom igen i løbet af 30 minutter.

Annonce
Annonce