Grimt uheld på Holbæk-motorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der opstod søndag eftermiddag kødannelse efter et uheld på Holbækmotorvejen ved Hedehusene.

Københavns Vestegns politi meddeler på Twitter, at der er tale om et solo-færdselsuheld.

SE OGSÅ: DEL 1 | HISTORIEN OM MARLENES ‘LUDERLIV’: ‘FØRSTE GANG JEG HAVDE EN PIK I MUNDEN, VAR JEG TRE ÅR GAMMEL’

Selvom det i første omgang så grimt ud, var der ingen tilskadekomne, og trafikken flyder igen.

Annonce
Annonce