Gaderøverier på stationer: 17-årig har meldt sig selv

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En 17-årig har meldt sig selv efter gaderøverier på en række S-togsstationer.

I forvejen har politiet anholdt en 18-årig mand i sagen. Det skriver Københavns Politi på Twitter.

Røverierne fandt sted natten til søndag på Danshøj Station, Carlsberg Station og Flintholm Station.

Opdatering kl. 13.25. Begge de sigtede blev varetægtsfængslet til 12. juli.

Annonce
Annonce
Annonce