Esbjerg: Brandvæsenet rykker ud til rundkørsel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet er lørdag eftermiddag ved 16-tiden kørt ud til rundkørslen ved Gammelby Ringvej og Tjæreborgvej i Esbjerg, hvor der har været et spild af en olielignende substans.

SE OGSÅ: STOR UDRYKNING TIL HAVN: BARN FALDER NED MELLEM STEN I MOLE

Annonce
Annonce
Annonce