Endnu et uheld på vestmotorvejen lørdag formiddag – tredje uheld på 1 time

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag formiddag er der sket et færdselsuheld på vestmotorvejen mellem Køge og Lellinge.
Uheldet er formiddagens tredje uheld på strækningen og ifølge Midt- og Vest Sjællands politi skyldes det for høj fart.

Redningsmandskabet er på stedet, men en mindre kø er skabt på strækningen grundet uheldet.
Se også: vildt uheld på Vestmotorvejen

Annonce
Annonce
Annonce