Heftigt biluheld på vestmotorvejen – bil endt på taget

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag er der sket et heftigt færdselsuheld på vestmotorvejen ved Bjæverskov nær Køge.

En bil er endt på taget og redning er fremme hvor oprydningsarbejdet er i gang og det ene spor i den forbindelse er spærret og har skabt en større kø på strækningen.

De impliceredes tilstande er endnu uvist.

Annonce
Annonce