Endnu et solo uheld på vestmotorvejen indenfor 30 minutter – skyldes for høj fart

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag formiddag er der sket endnu et solouheld på vestmotorvejen mellem Borup og Ringsted på Sjælland. Ulykken er sket i højre spor som under rednings og oprydningsarbejdet er midlertidigt spærret.

Ulykken er nummer to på strækningen inden for 30 minutter og i følge vagtchefen ved Midt – og Vestsjællands politi, så skyldes uheldene formentlig for høj fart.
Se også: Vildt uheld på Vestmotorvejen

Annonce
Annonce
Annonce