Efter tre dage: Brand i Rødovre stadig ikke helt slukket

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet er stadig i gang med efterslukningen på den store brand på Damhus Boulevard i Rødovre, selvom det var natten til torsdag, der var brand.

Der var tale om en eksplosions-brand i en tom bygning, og den kan du læse meget mere om ved at klikke HER

Annonce
Annonce