Dele af motorvej afspærret efter uheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskabet rykker ud til færdselsuheld på Fynske Motorvej

Tidligt torsdag formiddag er der sket et færdselsuheld på Fynske Motorvej i vestgående retning.

Uheldet er ifølge Vejdirektoratet sket mellem afkørsel <55> og Ålsbo.

Politi- og redningsmandskab er på stedet, hvor dele af motorvejen i den vestgående retning er blevet afspærret i forbindelse med oprydningsarbejdet.

Trafikken ser dog ud til at glide frit.

Presse-fotos.dk er ikke bekendt med eventuel personskade.

SE OGSÅ: BEKYMREDE BORGERE: ‘DØD PERSON FUNDET VED BILKA’

Annonce
Annonce