Brugte ukrudtsbrænder: Ild i hæk

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der opstod torsdag formiddag brand i en hæk på Bøgevej i Haarby.

Branden opstod som følge af brug af ukrudtsbrænder.

Brandvæsenet var hurtigt fremme, og der skete ingen større skade ved branden.

Fyns Politi har dog så sent som onsdag aften over for fyens.dk præciseret, at det koster en bøde, hvis der går ild i noget efter at have brugt ukrudtsbrændere.

Annonce
Annonce