Brandvæsnet til stede ved plejecenter i Hørsholm

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er søndag eftermiddag gået en automatisk brandalarm igang på Louiselund (plejecenter) i Hørsholm. 

Brandvæsnet er til stede, men efter en grundig gennemgang kunne de returnere til stationen igen uden yderligere gøren.

Annonce
Annonce
Annonce