Brandvæsnet rykker ud til Femern Village

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag aften er der gået en brandalarm i Femern Village i Rødby. Her er brandvæsnet ankommet, og de er i gang med at undersøge stedet for at være sikker på, at der ikke er nogen fare for naboer eller bygninger.

Annonce
Annonce
Annonce