Brandvæsnet rykker ud: Melding om brand i Aarhus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Østjyllands Brandvæsen modtog mandag formiddag melding om en brand på Ankersgade i Aarhus.

Brandvæsnet rykkede derfor ud til adressen, hvor de kunne konstatere, at der ikke var brand på stedet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce